zz

Alla inlägg under mars 2012

Av zz - 21 mars 2012 19:30

Har varit en supeer skojj dag idag! Skolan var väl som vanligt men efter skolan så hade jag min första riktiga Saga dag!!

När jag kom så var det två tjejer i typ min ålder och en äldre tjej i stallet.

Började med att borsta Saga "som var smuuuuutsig"

SEdan så kom "N" skojjj!

Hon är skötare på Fenja :)

Sedan mockade jag Sagas lilla box som bara val lite skitig så det var inge problem!

Sedan gick jag och "N" och kollade vattnet i pojk/vindskydds hagen.

Jaa... och sedan det jobbigaste av allt  ...fylla höpåsar... man ska göra 7st påsar med minst 4kg i varje.

Efter det bestämde vi att om det går så rider vi nästa vecka "man får rida sin sköthäst eng gång i månaden"

men sedan kom jag på att då är jag ju inte där! "Är i Norge"

Aja... får rida veckan efter det... hoppas att det finns ngn som vill rida med mig då o.O


Sagas lilla mule :)

 

Av zz - 18 mars 2012 20:15

en liten bild på musse som jag tog för ngt år sedan <33

   

..

Av zz - 18 mars 2012 20:07

Hejsan! Idag har jag varit och ridit igen... men det blev inte super denna gången.

För det första så hade vi dååligt väder, jag fick inte hästen jag igentligen veljat ha...

Ooch så gick inte ridningen så bar heller ;) åå så fick jag vänta i typ 3 timmar innan jag skuller rida.

Men på fredag så är det en typ liten tävling i stallet och där skall jag vara med...


Och så det bästa med veckan är att jag får ta hand om saga <33



Så hära fint bäder hade vi -.-


 


Av zz - 17 mars 2012 20:17

O jusste glömde en liten sak!" imon så ska jag på en typ liten kurs...Ska rida en häst som kallas Roddan.... Min fötsta favvis.Och på fredag så skall det vara en liten tävling som jag kanske skall vara med.i :))))

Av zz - 17 mars 2012 19:59

Hej hej! Det har varit en toppen bra dag idag!!! Det började men att jag och mamma åkte och städade på mina bröders skola.Sedan så skulle vi åka till ridningen och när vi redan var fyra minuter sena så fick mamma för sig att vi skulle åka ochköpa mat -.- så vi kom 25 min sent och alla var redan klara + att jag hade en häst som stod i hagen lääängsr bort.Ridningen gick inte alls bra för mig...Så det blev inte alls som jag tänkt mig... Men senare under dagen blev det super skojj!!Började med att bland mat åt Saga sedan borstade jag henne mm. sedan bad "Na" mig att sadla och tränsa henne..Ocj medans "Na" red en annan häst så fick jag skritta saga åt henne :)))

Av zz - 13 mars 2012 19:22

Heej! :) Har tagit spruta idag :'( gjord ärligt talat inte så ont. "kändes nästan inget alls :)"

Sedan så var jag på en liten rykt tävling.

Jag "Y" och  "V" fick åsnan Mynta :))

Hon var super! bara det att hon blev typ galen om vi ville sätta på henne ngt

typ försöka knoppa manen...

Men fi fick iaf priset för renste åsnan!



                                                  
           

Av zz - 10 mars 2012 21:49

I hate Thotsten "hink"

...

Av zz - 10 mars 2012 21:31

Kollar på melodifestivalen.... Hoppas Loreen, Ulrik eller Lisa vinner.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

??
 Spöregn
 Ösregn

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards