zz

Alla inlägg under april 2012

...

Av zz - 8 april 2012 12:15

Hej hej! Bloggar från mobilen nu.Har suuuper fint väder här.Hoppas att det är lika fint tis, ons och torsdag!!!

...

Av zz - 8 april 2012 12:15

Hej hej! Bloggar från mobilen nu.Har suuuper fint väder här.Hoppas att det är lika fint tis, ons och torsdag!!!

Av zz - 7 april 2012 20:36




Roddan min fina sköthäst!  "Käkar hö" ;))




/Mä...


Av zz - 7 april 2012 20:28

Hej hej!

Har börjat leta efter en nu ridväst åt mig eftersom att båda mion snart är för små.

"De är nt så bekväma heller"

Vill helst ha en Saferace men de är ju så dyra!

Har kollat efter begagnade också men har inte hittat ngra i min storlek.

Det behöver ju inte vara en Saferace men något liknande vill jag  ha!

Har ungefär storlek M child.


Jag bor ju i Kungsbacka som ligger i Halland.

Om du har en väst till salu eller så så skriv det gääärna till mig!!

Av zz - 7 april 2012 20:20

Har inte bloggat så mkt denna veckan....'

Har iaf varit hos Roddan idag på morgonen.

HOn fick lite knäckebröd och då blev hon glad :))

En dålig sak var att stallet såg nästan ut som en svinstia.

Det låg hår,skit,damm och annat smuts på golvet.

Vi som brukar vara så noga och det är nästan aldrig någon som märker att vi

jobbar så hårt och sedan så finns det personer som bara skiter i det tråkiga.   

..

Av zz - 2 april 2012 18:11

Idag har det varit en vanlig dag men skola och allt...

Längtar till Onsdag för då skall jag till Roddan.

Undrar bara hur jag skall få allt till stallet... Skor, Grimma, Borstar och mina väskor.

Behöver ju ha allt detta till skolan nu... hmm....

Jag kanske kan få ställa mina skor, borstar och lägga grimman uppe på loftet i stallet.


Läängtar till påsk! På påskafton "Lördag" så ska jag ju åka och ta hand om Roddan.

Så nu har jag hittat ett påsk ägg där jag skall lägga i lite morötter och knäckebröd att bjuda Rodddan på :))


                                                  
         

Av zz - 1 april 2012 21:00

Under påsklåvet blir det stallet nästan varje dag :))

Ska dit på lördagen  "påskafton" och ta hand om Roddan.

På tisdagen ska vi ha igenridning typ...

Onsdag till Torsdag är det läger Jag ska dit med en kompis "Och tre tjejer från min grupp skall också dit så det blir säkert skojj!

Och sedan lördagen igen :))

Av zz - 1 april 2012 20:08

Hej hej! skulle varit i stallet halv vid halv elva idag med kom typ tjugo min sent.

Där visade set sig att någon annan hade valt Roddan så jag fick välja bland alla andra...

såå jag valde Fenja... vet inte riktigt varför.

Men jag fick i alla fall ta in och borsta Roddan lite.

Då kunde jag ju prova grimman också och den passade perfekt!

Och sedan gjorde jag i ordning Fenja...

Och innan jag skulle sitta upp var jag tvungen att gå och leta efter ett bra spö efter som att mitt försvann förra lördagen.

NÄr vi suttit uppfick vi reda på att vi skulle ha vikarie o.O "DÅLIGT"
Vikarien behandlade oss som nyyyybörjare. " Vilket vi inte är"

Fenja bråkade och det blev inte direkt en lyckad lektion.


Efter ridningen så åkte jag " och mamma" till västra djursjukhuset och köpte katt mat.

Sedan åkte vi vidare till Hööks hästsport.

Där hittade vi ett nytt " Grönt " spö till mig.

Det är bra när det är grönt för då är det lätt att förklara hur det ser ut XD

Och så köte vi ett par Magic Brush! AS bra borstar... DEt fanns bara tre pack så det blev två till pållarna och en till våra katter. Man kan tom tvätta de i tvättmaskinen.


Roddan i sin fina nya grimma....

 


 


Mitt nya spö...

 


Magic Brush...

 



Och till sist mina små Roddan borstar...

 


Sorry att allt är så suddigt men jag har typ bara min mobil kamera och den är inte så bra...

 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

??
 Spöregn
 Ösregn

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards