zz

Alla inlägg under januari 2012

Av zz - 30 januari 2012 20:31

Kära lilla musse, vad ska hända med dig nu??

Idag fick jag reda på att min underbara kompis ska avlivas!! :'(

Músvakur som han heter är då en häst som alltid blir kallad Musse.

Han är super snäll, följer en som en hund, fin, underbar, mm.

Kommer att sakna honnom hur mkt som helst


Underbara häst! varför blev du så dålig?


En stooor kram till dig Musse för allt. Och till en person som jag gillar extra mkt som har lärt mig nästan allt! Hon börjar på S


                                                                      

                                                  
                        MÚSVAKUR

                                                       Icelandic horse which I will never forget


                                                  
                                

Av zz - 29 januari 2012 20:52

Tänk att bo på island! Så skojj det skulle va!!

Det är mitt mål att ha varit på Island minst en gång innan jag fyller 18.


Island min drömplats <33               


                                                 



 

 

Av zz - 29 januari 2012 20:21

Hej hej!  Nu vat jag vad jag ska välja för ngt i 6:an.

Jag ska välja montessori inspirerad klass och Tyska!


Jag kan redan två meningar på Tyska XD.

Jag kan säga "jag har en fjäril".................. Ish habe einen schmetterling

Och "Jag älskar dig"................... Ish liebe dich


Sedan kunde man välja Boll profil... Man typ har minst en timme i veckan där man har tillgång till fotboll, handboll jaa...

Man kunde också välja att gå i ngn kör och mkt mer... men jag tror att jag heldre tar extra lektioner isf.

Av zz - 29 januari 2012 20:09

Haha! Nu har jag haft en till dubbel ridlektion! Nu blir ni avunsjuka va!! Näe ba skojja ni tänker nog... Jäklar sicken tur jag har som slipper sitta ute på en häst i minusgrader!                           Ja och ärligt talat så frös jag nästa ihjäl!!! Men det var riktigt skojj.                                            
               



+ För dagen och igår är..... Dubbel ridlektion, Jag fick favvis hästen bogatýr, Uteritt i slutet av lektionen


- För dagen och igår är.... Jag blev så kall att jag nästan inte kunde röra fingrarna, Mormor kunde inte komma på födelsedags fika, Min nya dator kommer först om en vecka!! -.-


                                                  
                               


.

Av zz - 25 januari 2012 19:05

 Idag så fyller jag år!! :)) Fick en  ny dator i present och ett par örhängen.                                         

     På kvällen så fick jag också en kalender, blommor, tårta, En lite nalle och choklad!

Så nu äre bara 12 månader kvar till nästa födelsedag! Undra vad jag får då XD

o.O

Av zz - 11 januari 2012 19:34

Har inget att gö!!  Ngn som har tips på bra sidor??     Längtar till i Morrn!!!  Jag är så ****** nyfiken på hur den dära hästen ser ut! Och om den ens kommer "För det var ju inte säkert"




http://minimalis.bloggplatsen.se/2011/01/11/4342796-min-skola/ kolla detta skrev jag på min förra blogg För exakt 1år och 13min sedan


                                                        

!

Av zz - 11 januari 2012 18:40

Jao då vare andra dagen i min ny/gamla skola.

Jag gick där innan  och sedan bytte jag "Jag ville inte byta"

och nu går jag här igen!

Det var super bra! och det käns mkt mkt bättre med bestämda lektioner!


     Men jag saknar ju alla i Merkurius....!                                    
        O

                                                  
                                                  
             o

                                                  
                                                  
               <><

...

Av zz - 11 januari 2012 18:14

I morrn kanske det kommer en ny häst till....!  Hoppas att det är en islandshäst men jag tror nt det.   Det ska bli spännande att se i alla fall ;)


Och snart fyller jag ju år oxå!  Jag och ngra kompisar ska till gbg och göra lite grejor där när jag fyller ;)

Och så kanske jag följer med en kompis til norge i år igen!!! 



                                                  

            




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

??
 Spöregn
 Ösregn

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards